четвер, 27 серпня 2015 р.

Головні свята для кожного українця

23 та 24 серпня ми разом зі всією країною святкували День Державного Прапора та День Незалежності. То я вибачаюся, що трохи запізнився з записом у блозі про це.
Я гадаю, що лише минулого та цього року більшість громадян України зрозуміли усю значимість цього свята. Я моя родина не виключення.
Не знаю, як в кого, але в нашої родини від цього року це буде найголовніше свято!
Святкували ми у селі. Приїхали наші діти, ми ще позвали сусіда-атошника (він служив у Щасті майже рік, у добробаті). Запекли на вугіллі курячи крильця (у медово-соєвому соусі) та овочі (солодкий перець та баклажани). Під це діло вжили деяку кількість сапераві українського виробництва. Ну й самі розумієте, без веселощів не обійшлося: трохи ввечері пошуміли — кричали “Слава Україні” та “Героям Слава”, полякали місцевих “бюрегрів”.

А ось так зараз виглядає наш край вулиці:

Це прапор біля мого двору. На свято я зробив для нього новий флагшток. Старий був з металево-пластикової труби і гнувся під час сильного вітру.


Паркан та ворота біля будинку сусіда-атошника. Чудовий хлопець. До того ж чудово грає на бандурі.

А це прапор над його будинком. І калина...

Ну і трохи фото, щоб компенсувати занадто короткий запис






Немає коментарів:

Дописати коментар